Forum miłośników - Auto Union - DKW - AUDI - HORCH - WANDERER oraz MERCEDES 170V

Auto Union - Samochody - DKW F5 F7 F8 - Audi - Wanderer - Horch - IFA oraz Mercedes 170V - Forum
Dzisiaj jest 17 listopada 2018, 08:47

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 sierpnia 2011, 17:31 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 października 2009, 16:36
Posty: 561
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie ma ktoś przypadkiem zbędnego regulatora napięcia na 6V (może być PAL - ale do samochodowej prądnicy)?

_________________
PKW DKW F7 '38, Damenfahrrad Wanderer'34, P.F.R.B Rekord '35, Herrenfahrrad Wanderer '40, Militärvelo Ordonnanzrad 05 '54, Damenfahrrad Vaterland '60, Faltrad ZZR Karat '71.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2011, 21:01 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 730
Forum umarło. Ale ja jestem i sprawdzę. Jak znajdę to dam znać. O jaką wersję dokładnie chodzi?

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2011, 17:15 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 października 2009, 16:36
Posty: 561
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jeszcze forum nie umarło póki my żyjemy ...

Jeśli chodzi o regulator prądnicy - to w mojej dekawce po sobotnim wyjeździe ( było całkiem ciepło :) ) - zwarły się styki i poszedł dym z regulatora :(
Miałem ostatnio zamontowany 6V Czeski PAL. (do końca nie wiem od czego).
Ale teraz chodzi po głowie zamontowanie boscha - wydumałem coś takiego http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_ ... ts_id=5868 lub lub z trabanta FER Mam nadzieję, że będzie to razem chodzić. Ale zanim podłączę sprawdzę jeszcze prądnicę

Chyba dokonam zakupu nowego regulatora ... ten garbusowy wydaje się OK. Garbuśne prądnice miały zdaje się podobną moc 10, 180 czy 220W ...

_________________
PKW DKW F7 '38, Damenfahrrad Wanderer'34, P.F.R.B Rekord '35, Herrenfahrrad Wanderer '40, Militärvelo Ordonnanzrad 05 '54, Damenfahrrad Vaterland '60, Faltrad ZZR Karat '71.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2011, 20:58 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 730
Dlaczego nie zastosujesz oryginalnego?

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 września 2011, 17:52 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 października 2009, 16:36
Posty: 561
Lokalizacja: Bydgoszcz
Masz na myśli regler w ebonitowej obudowie?

_________________
PKW DKW F7 '38, Damenfahrrad Wanderer'34, P.F.R.B Rekord '35, Herrenfahrrad Wanderer '40, Militärvelo Ordonnanzrad 05 '54, Damenfahrrad Vaterland '60, Faltrad ZZR Karat '71.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 września 2011, 20:00 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 730
Oczywiście.

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 września 2011, 20:05 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 października 2009, 16:36
Posty: 561
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzisiaj udało mi się zdobyć regler :) ale po zamontowaniu okazało się, że w dalszym ciągu nie mam ładowania :(
Chyba zwarcie styków trwało za długo (spaliła się też kontrolka ładowania ...) i poszło na prądnicę ...
A tak wygląda mój stary regler ...
Obrazek
Jak biedziecie składać instalację - pamiętajcie o "heblu" - ratuje życie zabytkom (na rozłączenie akumulatora może nie być czasu ...)
Pozdrawiam

_________________
PKW DKW F7 '38, Damenfahrrad Wanderer'34, P.F.R.B Rekord '35, Herrenfahrrad Wanderer '40, Militärvelo Ordonnanzrad 05 '54, Damenfahrrad Vaterland '60, Faltrad ZZR Karat '71.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 września 2011, 20:35 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 730
Spróbuj na oryginalne!

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 września 2011, 08:12 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 października 2009, 14:39
Posty: 316
Hej, nie lepiej zastosować coś bardziej niezawodnego i nowszego? Np. elektronikę. Jest to małe i można schować a wyeksponować skrzyknkę prądów oryginalną.
Wiem iż oryginał bardzo często nawala, więc wyjazd zawsze jest ryzykowny na oryginale. Kolega "Auda" jeździ na oryginale ale zawsze w zapasie ma inne reglery.

Kiedyś wrzuciłem fotkę reglera z trabanta, w małej płaskiej, plastikowej obudowie.

Jest
viewtopic.php?f=11&t=36


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 września 2011, 16:24 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 października 2009, 16:36
Posty: 561
Lokalizacja: Bydgoszcz
Z tymi reglerami to niestety prawda, czasami, któryś zawodzi ... ten trabantowski widziałem zobaczymy może uda mi się taki znaleźć - na razie czeka mnie pogrzebanie w prądnicy - nie wiem czy czy gdzieś szczotki się nie skleiły po zdarzeniu (niestety w tej chwili mam tylko trochę czasu w weekendy).
Poza tym ostatnio wymieniłem starter - dotychczasowy był dość mocno wypalony - Po wymianie jakby motor lepiej zaskakiwał ...

_________________
PKW DKW F7 '38, Damenfahrrad Wanderer'34, P.F.R.B Rekord '35, Herrenfahrrad Wanderer '40, Militärvelo Ordonnanzrad 05 '54, Damenfahrrad Vaterland '60, Faltrad ZZR Karat '71.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
POWERED_BY