Forum miłośników - Auto Union - DKW - AUDI - HORCH - WANDERER oraz MERCEDES 170V http://www.autounion.pl/forum/ |
|
Regulator napięcia 6V http://www.autounion.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=191 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Gregory [ 07 września 2011, 18:29 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
Tylko oryginał! Stanowczo mówię NIE współczesnym zamiennikom! |
Autor: | Adams [ 07 września 2011, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
Też jestem za oryginałem, ale w wypadku tego ustrojstwa uginam się, problem nie tylko w zawodności ale i w odpowiednim wyregulowaniu tego. |
Autor: | Gregory [ 08 września 2011, 09:49 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
Po prostu uważam, że przy tej klasie samochodu zabytkowego należy bezwzględne dążyć do oryginału. I nie ma że boli! |
Autor: | SBG [ 08 września 2011, 17:23 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
Pozwolę sobie zauważyć, że nawet w Niemczech zakładają imitację reglera ... Cóż ja jednak pójdę w kierunku funkcjonalności ... |
Autor: | Gregory [ 08 września 2011, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
Jak widać każdy ma swoją własną wizję: 1) oryginał - moja opcja 2) zamiennik - SGB - może coś bardziej markowego np. Bosch zamiast PAL (!) 3) zamiennik ukryty w oryginalnej puszce - Adam |
Autor: | SBG [ 08 września 2011, 21:43 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
W takim razie temat można uznać za zamknięty A niemieckie rozwiązanie wygląda w podobnym stylu ... |
Autor: | Gregory [ 08 września 2011, 22:24 ] |
Tytuł: | Re: Regulator napięcia 6V |
A cewki gdzie się podziały? |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |