Forum miłośników - Auto Union - DKW - AUDI - HORCH - WANDERER oraz MERCEDES 170V

Auto Union - Samochody - DKW F5 F7 F8 - Audi - Wanderer - Horch - IFA oraz Mercedes 170V - Forum
Dzisiaj jest 28 marca 2024, 12:16

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 16 grudnia 2009, 10:41 
Offline
Uczeń

Rejestracja: 16 grudnia 2009, 10:33
Posty: 1
Witam,

Po długich poszukiwaniach puszki prądów SP10 wreszcie ją zakupiłem. Nie wiem niestety czy jest sprawna bo przez tyle lat widac że juz nie jeden przy niej grzebał. głównie chodzi mi o regulator i włącznik prądu wstecznego. Chciałem to zrobić na sucho bo motocykl jeszcze nie jest na chodzie, a przez zimę chce dopracować drobiazgi aby na wiosnę mógł go dokończyć.

Dzięki za pomoc


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 grudnia 2009, 18:41 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 października 2009, 16:36
Posty: 561
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witaj

Pewnie poszukując informacji prześwietliłeś sieć wszerz i wzdłuż, ale może to się na coś przyda:
- podobny wątek http://www.kresowe.forum.motocyklowe.or ... c&start=15
- schematy elektryczne: http://www.dkw-geyer.com/cgi-local/byte ... lektro.pdf
http://www.dkw-nz.net/cms/upload/img_pd ... 50-350.jpg
- instrukcja DKW SB od 66 str. http://www.dkw-geyer.com/cgi-local/byte ... ng1935.pdf
i jeszcze jedno miejsce http://www.dkw-autounion.de/DKW_Elektri ... ktrik.html

Pozdrawiam

_________________
PKW DKW F7 '38, Damenfahrrad Wanderer'34, P.F.R.B Rekord '35, Herrenfahrrad Wanderer '40, Militärvelo Ordonnanzrad 05 '54, Damenfahrrad Vaterland '60, Faltrad ZZR Karat '71.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 stycznia 2010, 16:07 
Offline
Administrator

Rejestracja: 25 października 2009, 14:45
Posty: 33
Wyłącznik prądu zwrotnego i regulator to elementy, które były bardzo zawodne w dekawkach - zarówno w motocyklach jak i samochodach. Podczas renowacji preferuje maksymalnie oryginalne części lub repliki. Jednakże tutaj dam na luz i zdecydowałem zamontowanie elektroniki - która jak wiemy w tym przypadku będzie niezawodna. Proponuję umieszczenie w puszcze wszystkiego oryginalnego a gdzieś obok ukryć elektronikę. Wiem w przypadki motocykla będzie to trudniejsze.
Przykładowy regulator z trabanta 6V
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 stycznia 2010, 00:10 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 731
W takiej sytuacji może spróbować zamontować/zmieścić "elektronikę" do oryginalnej puszki.

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
POWERED_BY