Forum miłośników - Auto Union - DKW - AUDI - HORCH - WANDERER oraz MERCEDES 170V

Auto Union - Samochody - DKW F5 F7 F8 - Audi - Wanderer - Horch - IFA oraz Mercedes 170V - Forum
Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:55

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 05 listopada 2009, 22:38 
Offline
Uczeń

Rejestracja: 29 października 2009, 16:05
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Postanowiłem dodać ( dodawać w miarę upływu czasu ) w tym miejscu, każdego rodzaju dokumentację odnośnie rekonstrukcji samochodów DKW i IFA F8.
Zachęcam Was również do zamieszczania znalezionych w sieci lub gdziekolwiek materiałów.
Myślę, że może to nam znacznie ułatwić pracę przy rekonstrukcji naszych autek.
Gdybyście posiadali rysunki techniczne, jakieś konkretne wymiary lub inne ważne dokumenty lub dane również zamieszczajcie.
Na początek rekonstrukcja 3 różnych autek:

http://www.oldtimer-restaurationsarbeit ... ser-cabrio
http://home.arcor.de/anja_glaeser1/Inhalt.html
http://www.ddrmoped.de/forum/index.php?showtopic=4707

Mam nadzieje, że z czasem miejsce to zapełni się fotkami / relacjami z naszych prywatnycjh garaży :)

_________________
mail: brodaty.mike@vp.pl
Tel.: 0 516 516 025


Ostatnio zmieniony 06 listopada 2009, 17:26 przez BRODATY MIKE, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 listopada 2009, 09:27 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 października 2009, 20:57
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów
http://www.ifa-f8.de/galerie/fahrzeuge/fahrzeuge.htm każdy z nas chyba ją zna


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2010, 10:55 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 731
BRODATY MIKE: co z renowacją Twoje dykty? Jakieś postępy (audyt, kpl. części ...) ? ;)
Nic nie piszesz?

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 10:05 
Offline
Uczeń

Rejestracja: 29 października 2009, 16:05
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
hmmm...
Fakt, siedzę cicho bo mnie śnieg przysypał...
Tak naprawdę, to w między czasie zakupiłem sobie nową zabawkę, ale dopiero teraz mogę o tym mówić ( pisać ) oficjalnie :geek:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/434 ... 0cb3c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c0 ... 1cd7d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64e ... 7a34a.html

Po tym jak dostałem katalog części od kol Gregora ( jeszcze raz dzięki ), zrozumiałem że jestem w czarnej d...e z moją IFKĄ...
Nie ukrywam, że sporo zamieszania w mojej głowie :idea: wprowadziły foty z zimowych prac porządkowych w garażu naszego kolegi a potem cała sprawa z przeszczepami, hybrydami i innymi Hot podobnymi dziwolągami...
Zastanawiam się nad wykorzystaniem posiadanych przeze mnie elementów do zrobienia czegoś co będzie wyglądało ciekawie a'la lata 50/60 ale na nowych częściach z zupełnie innym silnikiem, w pełni metalowa buda...
Np coś w stylu Hot Rod'a cabrio .
ALE NA RAZIE SĄ TO TYLKO MOJE WIZJE I MAM TAKIE TYLKO DLATEGO, ŻE MÓJ POJAZD JEST W TAKIM STANIE W JAKIM JEST
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88a ... d391b.html
W przeciwnym wypadku, myślałbym zdecydowanie o powrocie do ORYGINAŁU

Ps. Poszukuję różnych fotek hybryd dkw z innymi autami, oraz proszę Was o propozycje, sugestie z czym można by było ,,zbratać,, dkw
Czekam na Wasze pomysły i podkreślam, że jest to na razie jedynie pomysł - jednakże nie wykluczam jego realizacji
Może okazać się, że jest to niestety jedyny sposób na to żeby Ifka zrobiła jeszcze w swoim ,,życiu,, parę ładnych kilometrów dając uciechę mnie, jak i innym ludziom!!!
Smutne, ale prawdziwe!
BYLE DO WIOSNY!!!

EDIT:
Jeżeli temat się ładnie rozwinie można śmiało otworzyć wątek ,,OCALIĆ OD ZAPOMNIENIA - CZYLI WARIACJE NA TEMAT DKW/IFA

_________________
mail: brodaty.mike@vp.pl
Tel.: 0 516 516 025


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 10:53 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 października 2009, 20:57
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów
jak zobaczyłem pierwszy raz Twoją Ifę pomyślałem albo Hot-Rod itp. albo przekładka z innej Ify bo doprowadzenie tego auta do oryginalności poprzez odbudowę szkieletu i zakup poszczególnych części pochłonie dużo więcej kasy niż np. kupno auta z tego okresu z wyższej półki

nie jest to auto unikatowe, a jego odbudowa jest nieopłacalna - takie jest moje zdanie

po prostu przed każdym remontem trzeba się poważnie zastanowić czy to ma sens, żeby potem nie przerwać w połowie i żałować wtopionej kasy

co postanowisz będzie dobrą decyzją

a Merc piękny, to W115?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 10:58 
Offline
Uczeń

Rejestracja: 29 października 2009, 16:05
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Zgadza się Kamilu, niestety mną kierują podobne przemyślenia.
Co do Mercedesa to W 115 z 1976r, 2,0 Diesel
Używam go do codziennej jazdy :geek:
Planuję wrzucić go na żółte blachy na jesieni 2010r ale co z tego wyjdzie zobaczymy.

_________________
mail: brodaty.mike@vp.pl
Tel.: 0 516 516 025


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 11:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 października 2009, 20:57
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów
hm jeśli używasz go do codziennej jazdy to jest sens wrzucać go na żółte?

sam przez chwilę miałem genialny pomysł próby wyrwania Ify od Ciebie i może budowy czegoś w przyszłości, ale na szczęście mi przeszło ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 11:17 
Offline
Uczeń

Rejestracja: 29 października 2009, 16:05
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chodzi o żółte blachy to jest tyle za co przeciw...
Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę, że jeżdżę zabytkowym autem na co dzień i mam dość poważną stłuczkę nie z mojej winy, to przy ,,zwykłych,, blachach ubezpieczyciel najprawdopodobniej uzna, że koszt naprawy przewyższa wartość pojazdu i zaleci złomowanie oraz jakieś tam odszkodowanko z tytułu wypłaty oc
natomiast kiedy ktoś wjedzie w pojazd na żółtych blachch wtedy to już zupełnie inna bajka...
Na odbudowaniu pojazdu zależy wszystkim: właścicielowi, kustoszowi zabytków, można dostać dotację na remont, kwoty za nowe części są chore, bo wszystkie muszą spełniać określone wymagania...
Ale to baaardzo szeroki temat...
Pozdrawiam

_________________
mail: brodaty.mike@vp.pl
Tel.: 0 516 516 025


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 11:20 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 października 2009, 20:57
Posty: 83
Lokalizacja: Bełchatów
temat żółtych blach znam pobieżnie, tego akurat nie wiedziałem :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2010, 12:14 
Offline
Super VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 listopada 2009, 00:23
Posty: 731
Jaki projekt Cię interesuje:

a) pojazd zarejestrowany, poruszający się po drogach publicznych
b) pojazd nie zarejestrowany, poruszający się po polach i dowożony na zloty na lawecie

To ma fundamentalne znaczenie.

_________________
DKW F7 Meisterklasse '39, FIAT 600 '57, M11 '62, OSA '65

Ty jesteś starym gratem, ja cię naprawię zatem, zmienię Ci obudowę i włożę części nowe.
I będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie, znów pokażesz klasę i zaświergolisz czasem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
POWERED_BY