Witam wszystkich po dość długiej przerwie jaką miałem.
Odnośnie rekonstrukcji mego egzemplarza na samym początku już poproszę o wyrozumiałość, albowiem w dalszej części zauważycie moje zażenowanie oraz rozpacz z powodu zaistniałej sytuacji.
Otóż powierzyłem blacharkę niejakiemu Gerardhardcore (Gerard Cierpiszewski) z Mławy (znalazłem go w internecie i po portfolio wyglądał na człowieka co wykonuje dobrze powierzone prace. Dodatkowe rozmowy również wyglądały profesjonalnie, umowa o dzieło itp.)
Początkowo rekonstrukcję wykonywał zgodnie z moimi wytycznymi. Jednak w pewnym momencie wszystko zaczęło się sypać w sposób lawinowy. I tak po ponad dwóch latach(!!) straciłem większość oryginalnej karoserii, bowiem jak się okazało oryginały wywiezione zostały na złom. Ściany działowej z podszybiem, oraz półką na zbiornik paliwa nie mam wcale, to co ten człowiek usiłował zrobić nijak nie trzyma wymiarów. Z oryginalnych płatów drzwi ostał mi się cudem jeden, zaś dorobione przez niego odbiegają od wzorca na podstawie którego ponoć robił. Tył samochodu niby oryginalny a jednak zniszczony (błotniki które wcześniej ładnie się chowały całkowicie, zaczęły wystawać poza nadkola - widoczne toto będzie na zdjęciach jak uda się wrzucić). Pominę fakt że (tutaj mój największy żal do mnie) nie odebrałem wcześniej auta jak zauważyłem co się zaczyna dziać, jednak wierzyłem że mówiąc człowiekowi który podobno ma 24lata doświadczenia z blacharką, uda się jakoś wybrnąć z zaistniałej sytuacji. Rzeczywistość była jak się okazało zupełnie inna i było już tylko gorzej.
Zdjęcia z wizyty w dniu 14.07.2012 postaram się jakoś wrzucić, to sami zobaczycie jak można "pięknie" zrujnować auto. Jedyne co mi się ostało to błotniki (przód i tył), przedni grill, uszkodzona maska i fartuchy. Na resztę nie mam zbytnio co patrzeć, bo to nie to co być powinno...
Teraz mam do szanownych forumowiczów prośbę, albowiem nadal chce mieć DKW i wiem że nie będzie to oryginał (choć w pewnym sensie będzie jak każda dekawka
) to chcę nim kiedyś wyjechać na ulice i się tego nie wstydzić.
Zatem jeśli macie wymiary podszybia, ściany działowej, półki na zbiornik lub ogólnie większości samochodu. Albo macie może jakieś oryginalne blachy (głównie ściana działowa ze wspomnianą półką) z których można by ściągnąć wymiary lub też odkupić/pożyczyć byłbym wielce wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
Albo macie jakieś pomysły jak z tego wybrnąć? Przyznaje że rozpatruję już wykonanie jakiegoś prototypu dla wojska (kupiłem książkę o historii marki i czekam aż dojdzie, wtedy zobaczę jakie pole manewru będę miał.) za co przepraszam ludzi dla których powrót do oryginału jest najważniejszy, jednak w mojej sytuacji nie mam do czego wracać, a podpalić szkoda.
Jakby nie patrzeć... Dekawka przeżyła wojnę, przeżyła komunizm, ale polskiego blacharza już nie przeżyła...
Oto zdjęcia o których mówiłem:
Proponuję zwrócić na poziom uszkodzeń oraz ogólny wygląd karoserii.
1. Podczas wywożenia do blacharza:
http://imageshack.us/photo/my-images/72/1000855kb.jpg/2. Podczas wywożenia do blacharza:
http://imageshack.us/photo/my-images/528/1000856c.jpg/3. Oto co zastałem pod 2-ch latach
http://imageshack.us/photo/my-images/23/1002080a.jpg4.Widok na maskę i spasowanie z atrapą
http://imageshack.us/photo/my-images/213/1002082y.jpg/5. To jest podszybie.
http://imageshack.us/photo/my-images/689/1002084n.jpg/6. Nowa blacha z prawej strony przy fartuchu (strona pasażera)
http://imageshack.us/photo/my-images/545/1002086j.jpg/7. Widać jak tylna częśc błotnika opada poza samochód
http://imageshack.us/photo/my-images/72/1002087.jpg/8. Widok na tył, reperowany...
http://imageshack.us/photo/my-images/641/1002088c.jpg/9. Część podłogi i konstrukcja drzwi.
http://imageshack.us/photo/my-images/18/1002090v.jpg/10. Poziom spasowania błotnika z karoserią, widać ślady cięcia czort wie po co? Ładnie były spasowane w oryginale.
http://imageshack.us/photo/my-images/861/1002092.jpg/11. Wystający drugi błotnik, mimo że podczas wywozu nie wystawały
http://imageshack.us/photo/my-images/220/1002093n.jpg/12. Nowe drzwi kierowcy wraz z nową ścianą działową, "profesjonalnie" wykonane, bez luzów....
http://imageshack.us/photo/my-images/715/1002094x.jpg/13. Podszybie od strony kierowcy
http://imageshack.us/photo/my-images/7/1002096w.jpg/14. Ściana działowa, wraz z dorobioną półką na zbiornik paliwa.
http://imageshack.us/photo/my-images/26/1002097w.jpgps. Sorry za jakość, większe mogę przesłać w jakiś inny sposób.