Są postępy ale jak to mówią, 2 kroki na przód jeden do tyłu.
Mówiłeś o skróceniu grzybków śruby 14, u mnie ich nie ma ale z części 19 poniżej śruby 14 wystają dwie blaszki, z lewej krótka i z prawe długa, która jest przyczyną tego że trzeba było wciskać lewarek w dół gdyż owa blaszka zahaczała o śrubę nr 6, która podtrzymuje część 4a.
W tej sytuacji przydatne było małe lusterko, w którym widziałem co dzieje się pod częścią 7, niestety nie miałem dziś możliwości przeszlifowania śruby i przykręciłem część 4a za jedną śrubę nieco pod kątem tak, że część 19 nie zahacza od 4a ale okazało się, że nie wrzucę biegu V, mam nadzieję, że gdy przeszlifuję śrubę i przykręcę 4a na równo wszystko już powinno wrócić do normalności, ale o tym jutro popołudniu.
Natomiast tak się prezentuje moja gablota w deszczowy dzień
W między czasie umówiłem się z kolegą z forum
http://www.audipodkarpacie.pl na polerkę, tak więc w mojej gestii zostało wykonanie poprawek lakierniczych a także zmatowienie lakieru, niestety tak się akurat składa, że ja sam jestem lakiernikiem ale niestety nie mam miejsca aby samemu polakierować swoje auto więc zleciłem to człowiekowi, który robił mi blacharkę, teraz tego żałuję
Zawsze tak mawiam, jak chcesz żeby było zrobione dobrze, zrób to SAM!!!
W miedzy czasie do piaskowanie zawiozłem drugi komplet stalowych felg 13" (taki sam wzór jaki mam obecnie założone), które polakieruje wg oryginalnego wzoru na srebrny kolor i na to trafią nowe zimówki gdy zrobi się już zimno.
Te felgi co mam teraz założone również zostaną wypiaskowane i poczekają do przyszłego sezonu na nowe letnie opony, z
bordowej Audi zabrałem inny wzór stalowych felg 13" a samochód sprzedaję na alufelgach 13", które są dla mnie tyle warte co nic.
Poprzedni właściciel
zielonej Audi skompletował wszystkie chromowane kołpaki osłaniające śruby kół ale do szczęścia brakuje mi chromowanych ringów 13" zakładanych na rent felgi, jak by się komuś takie walały po garaż to chętnie takie przytulę